Pageviews

Hey! Welcome to my blog. I am a 18 year old girl from Norway, and I'm an exchange-student in Canada. I'll be writing about my life here, and show you a lot of pictures as well.

Saturday, August 27, 2011

Home Sweet Home

Etter tre dagar med reising, og venting på flyplassar var det deilig å komme heim att! Begge søstrene mine kom og henta meg i Førde, der eg landa. Det var utrulig godt å sjå dei igjen! Bilen var dekorert med Norske flagg. Eg både grein og lo samtidig. Vi hadde ein fin kjøretur heim att. Då søstra mi opna døra inn til huset, fekk eg meg ein stor overaskelse. Der sto både vennar og familie. Eg blei utrulig glad! Dei hadde til og med hengt opp ein banner der det sto Velkommen, og ballongar. Vi spiste god mat og prata. Seinare på kvelden pakka eg litt ut, men ikkje mykje. Bagasjen låg lenge på rommet med innholdet fremdeles i før eg fekk rydda alt. No er alt på sin plass, og rommet ryddig og fint.

The next morning, 7 am. Taking a family photo, since everyone of us are together! Which does not happen too often.

Sleepover

Her kjem eit seint innlegg som eg glømte at var lagra på drafts, så tenkte eg berre skulle legge det ut. Ei venninde av med i Canada hadde eit par vennar over på overnattingsbesøk. Det var kjempe kjekt. Var heller ikkje så lenge før eg skulle reise heim att, så det var litt ein avskjedsfest for meg - som eg ikkje visste nokke om. Men så kom dei med kake, og gåvar. Blei utrulig rørt! Miss you guys!

At the mall, while it was poring rain outside

Underwater picture

Went night swimming in the poool

Playing PingPong

Watching a movie

Larissa, Pia and I

Aww, look at that cake!

The Canadian Flag

Had to make a wish - a tradition there.

Everyone :)

The cute, Charlie Brown

Friday, July 8, 2011

Stuck in Philly

Eg mista uheldigvis flyet mitt i går kveld. Flyet mitt frå Ottawa var to timar forsinka på grunn av veiret. Det gjor sånn at eg mist flyet mitt frå Philadelphia til Frankfurt. Eg fekk ny billett, men det flyet går ikkje før 8 juli klokka 20:30. Som er snart heldigvis, men i går var eg litt fortvila. Måtte sove på flyplassen, nokke som ikkje var veldig komfortabelt. Eg gleda meg berre til å få komme heim. Skal bli godt å få sjå alle og alt igjen.

Dagen eg skulle reise var stressande. Eg pakka ferdig, men fekk ikkje plass til alt. Endte med å gi bort litt klær, ein bamse, eit par sko, pluss andre ting. Men var ikkje mykje. Eg kjem nok ikkje til å savne det. Gav det bort til nokre venninder. Då eg reiste møtte 6 av vennindene mine meg på flyplassen. Fekk ikkje så mykje tid ilag med dei, men det var utrulig snilt av dei!

Monday, July 4, 2011

PROM NIGHT

Eg blei bedt på ball/prom. Så det var eg på den 29. juni. Det var kjekt. Her er eit par bilder frå kvelden. Etter prom, blei eg henta av vertssøstra mi og kjærasten hoas. Før vi dro heim til ho, kjøpte vi kvar vår Bubble Slush. Det var første gong eg smakte det/hørte om det. Det var annarledes og godt.

The Girls

Inne i Lomoen vår

Meg, Monida og April

Class of 2011

Meg og Blandine

Nicky & I

Meg og Sam!

Caroline, meg, og Blandine

Meg og Kaare frå Danmark, ein anna utvekslingsstudent.

Saturday, June 18, 2011

In The Heart of Old Quebec City

Sist helg var eg, vertsforeldrene mine og Denise(familievenn/slektning) i Quebec City. Vi budde på eit kjempe fint hotell, in the middle of the heart of Quebec City, og vi hadde ei nydelig utsikt over byen. Vi gjekk mykje rundt om i byen, eg tok mykje bilder, fekk lært mykje historie om plassen i løpe av turen, og vi hadde det kjempe kjekt. Skulle gjerne vert der lengre enn tre dagar.

Siden eg skal på ball snart, så måtte eg finne meg ein fin kjole. Eg fann ein fin ein til slutt, siste dagen før vi skulle heim att. Ein lilla kjole. Kjøpte eit par andre klær også. Shoppa berre på to butikkar, H&M(der eg fann kjolen) og Simons. H&M har alltid vert min favoritt klesbutikk, men før helga hadde eg aldri hørt om Simons og aldri vert i den, no er den blitt ein favoritt. Eg har fått veldig mange favoritt klesbutikkar her i Canada. Blant anna dei eg allerede har nevnt, pluss Suzy Shier, Garage, Dynamite og fleire. Helga i Quebec var flott!

The girls!

Fann eit lite stykke Norge i Quebec!

Dinna kanon kula har vert her sida krigen i 1759.

I dinna kyrkja skreiv eg ein liten hilsen på Norsk, i besøksboka.