Pageviews


Hey! Welcome to my blog. I am a 18 year old girl from Norway, and I'm an exchange-student in Canada. I'll be writing about my life here, and show you a lot of pictures as well.

Saturday, June 18, 2011

In The Heart of Old Quebec City

Sist helg var eg, vertsforeldrene mine og Denise(familievenn/slektning) i Quebec City. Vi budde på eit kjempe fint hotell, in the middle of the heart of Quebec City, og vi hadde ei nydelig utsikt over byen. Vi gjekk mykje rundt om i byen, eg tok mykje bilder, fekk lært mykje historie om plassen i løpe av turen, og vi hadde det kjempe kjekt. Skulle gjerne vert der lengre enn tre dagar.

Siden eg skal på ball snart, så måtte eg finne meg ein fin kjole. Eg fann ein fin ein til slutt, siste dagen før vi skulle heim att. Ein lilla kjole. Kjøpte eit par andre klær også. Shoppa berre på to butikkar, H&M(der eg fann kjolen) og Simons. H&M har alltid vert min favoritt klesbutikk, men før helga hadde eg aldri hørt om Simons og aldri vert i den, no er den blitt ein favoritt. Eg har fått veldig mange favoritt klesbutikkar her i Canada. Blant anna dei eg allerede har nevnt, pluss Suzy Shier, Garage, Dynamite og fleire. Helga i Quebec var flott!




The girls!


Fann eit lite stykke Norge i Quebec!






Dinna kanon kula har vert her sida krigen i 1759.


I dinna kyrkja skreiv eg ein liten hilsen på Norsk, i besøksboka.





No comments:

Post a Comment