Pageviews


Hey! Welcome to my blog. I am a 18 year old girl from Norway, and I'm an exchange-student in Canada. I'll be writing about my life here, and show you a lot of pictures as well.

Friday, July 8, 2011

Stuck in Philly

Eg mista uheldigvis flyet mitt i går kveld. Flyet mitt frå Ottawa var to timar forsinka på grunn av veiret. Det gjor sånn at eg mist flyet mitt frå Philadelphia til Frankfurt. Eg fekk ny billett, men det flyet går ikkje før 8 juli klokka 20:30. Som er snart heldigvis, men i går var eg litt fortvila. Måtte sove på flyplassen, nokke som ikkje var veldig komfortabelt. Eg gleda meg berre til å få komme heim. Skal bli godt å få sjå alle og alt igjen. 

Dagen eg skulle reise var stressande. Eg pakka ferdig, men fekk ikkje plass til alt. Endte med å gi bort litt klær, ein bamse, eit par sko, pluss andre ting. Men var ikkje mykje. Eg kjem nok ikkje til å savne det. Gav det bort til nokre venninder. Då eg reiste møtte 6 av vennindene mine meg på flyplassen. Fekk ikkje så mykje tid ilag med dei, men det var utrulig snilt av dei! 



No comments:

Post a Comment